Shalom.

Nämen hallå där! Jag sitter och kollar på någon film som jag inte vet vad den heter och orkar inte fråga mamma, men hon tyckte jag skulle se den för det var en "jätteäcklig thriller!!!!!!!!" med Glenn Close typ. Jag gillar Glenn Close, hon är jättelik min mor också. Typ skrämmande lik.
Nu har de sex, ohoho! HAHAHAAH. Ofc att jag skulle nämna det också. :)
Errrh nu känner jag mig riktigit myssugen. Riktigtriktigt myssugen. Sådär att man vill slänga sig över någon och bara krama och pussa på den!
Hahaahahaha jag vet vem jag har i tankarna. :(:( vad jobbigt. Always the same!
Anyho' HEJ. Och typ hejdå HAHAHAHA pusspuss.

Känns som en sjukt onödig uppdatering men what so ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig för framtida bruk?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0