Att älskas utav dig är det vackraste jag vet.

Idag var en rätt seg dag.
Dock så är jag så extremt jävla lycklig att det inte gör något.
Mina piercings däremot går utför.
Så extremt infekterade och det är numera även blodblandat var, trevligt!
Dock så fick jag tips om att använda alsolgel, så nu jävlar blir det hårdhandskarna som gäller.
Hjälper inte detta så tänker jag ta ut dem.
Beställde töjsmycken och ringar till snoken idag förresten, oerhört nice!
Och en 8 mm labret, för framtida bruk. (medusa!)
Nu vet jag ej vad jag ska säga eheheehehehe.
Skulle till stan imorgon men stannar hemma istället, ska färga håret och sånt. Och gå på föräldrarmöte. Och tala med Robin förhoppningsvis. Hihihihihi. <3

Jag är så kär i dig.

Kommentarer
Postat av: helena

ahahahah! Jag VISSTE att du skulle skriva en mening ur låten någonstans ;D Finfin låt!

2010-05-20 @ 14:18:39
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig för framtida bruk?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0