Beliy plaschik.

Jahaja, är det så alltså?
Nämen okej.
Idag var en helt underbar dag!
Segt i skolan (heeheh) men ja. Ändå underbart. Har känt mig helt okej med mig själv och har pratat med käre herr'n himself i stort sett hela dagen också.
Vilket jag fortfarande gör.
Det är helt jätteawesome till och med.
Är trött men ska då fanimig inte sova ännu på ett tag!
Vore inte mor hemma så skulle jag göra mig 5 koppar kaffe eller något i den stilen.
Men whatever.
Imorgon måste jag pallra mig ner på konsum och hämta ut paketet som levererades till konsum idag.
(piercingsmycken <3<3)
Osv.
Hehehe! Måste ut och gå imorgon också, blev ju varken igår eller idag. Fan, kommer bli fet igen om jag fortsätter lata mig såhär.
I höst tänker jag börja rida och/eller gymma.
NAJS.
Men whatever.
Hejdå puss I'm in love!

Kommentarer
Postat av: Annie

Kom och rid våran häst i sommar, hur mkt du vill!!!

2010-05-25 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig för framtida bruk?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0