Happiness and satisfaction.

Mitt liv börjar arta sig igen. Det är som om allt har legat i sleep-mode de senaste 7-8 månaderna och äntligen börjar väckas upp.
Jag har fått tillbaka 2 av mina gamla bästa vänner. (varav en varit oerhört saknad och lämnat enorma spår efter sig i mitt liv)
Jag har släppt min hopplösa crush i youknowwho.
Jag har blivit kär på riktigt, lyckligt jätteextremt mongolidkär.
Jag har fått vag kontakt med en gammal raggsocka.
Mina betyg stiger, och jag har fått sommarjobb dessutom. (sommaren räddad!)
Blir flytt till hösten tror jag, hudik med Sara. Underbart.
Och jag börjar trivas i mig själv.
(DESSUTOM SÅ SLUTAR SKOLAN OM 25 DAGAR, SAYONARA GRUNDSKOLA!)
Allt är så.. åh, nästan för bra för att vara sant.
Jag går på helspänn och väntar på att en extrem motgång ska komma.
Men jag orkar inte tänka så mycket på det just nu, för såhär lycklig har jag inte varit på oerhört länge.

Du. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig för framtida bruk?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0