OH I WISH I WAS A PUNKROCKER WITH FLOWERS IN MY HAIR /EMOCUTCUT :(:(:(

Jag var hemma idag, mensproblem och sånt, ni kan inte ana vilka hemska problem jag haft med denna skit ända sedan första gången. (4:an!)
Men however, fick veta idag att jag fått sommarjobb nu. Några veckor på dagis i frigge, det var det enda sommarjobbet jag sökte och jag fick det. Blev lite stolt och sånt!
Med min socialfobi så är det det enda som jag kan göra, känner personalen där och sånt.
Hmmmmmmmmmmmmm och jag har bestämt vilken låt jag ska sjunga på audition på lördag, det blir Sandi Thom - I wish I was a punkrocker. Blir bra.... hoppas jag.
Kan dessvärre inte hela texten på första versen, så jag tänker slänga upp den här nu och träna lite på och sånt när jag känner för det. HAHAHA. :$$$$$$$$$$$$$$

Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In 77 and 69 revolution was in the air
I was born too late to a world that doesn’t care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

When the head of state didn’t play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and radio was king,
When accountants didn’t have control
And the media couldn’t buy your soul
And computers were still scary and we didn’t know everything

Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In 77 and 69 revolution was in the air
I was born too late to a world that doesn’t care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig för framtida bruk?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0